Originální PFka novoročenky 2015, firemní PF, kreslené a vtipné novoročenky na zakázku

 
Papírová čtyřkolka - Osvědčené příklady využití
 

Využijte model pro zvýšení tržeb a přilákání nových zákazníků

Prozradíme vám osvědčené nápady a metody, jak model prakticky využít.

Zviditelnění vaší tištěné reklamy a letáků

Zvýšení účinku vašich nabídek

Zvýšení výtěžnosti vašich zákazníků

Zvýšení frekvence návštěv zákazníků

Přilákání nových zákazníků

Využití samošiřitelné reklamy

Marketingové triky pro odvážnější

 


Zviditelnění vaší tištěné reklamy
Umístili jste na různá místa své letáky a plakáty, ale jejich účinek není takový, jaký jste čekali? Je to pochopitelné. Vy sami si cizích letáků nevšímáte tak proč by měli vaši potenciální zákazníci.

Zkuste u letáků umístit slepenou papírovou čtyřkolku a zaručujeme vám, že si vaší reklamy všimnou, přečtou si ji a zapamatují. Nevíme přesně proč, ale papírové modely prostě už takto fungují a do jisté míry i ty dosud rozložené. Zajímavé je, že plastové hračky tento účinek nemají.

Poznámka: Model musíte dát za sklo nebo připevnit, jinak vám ho zákazníci ukradnou, s tím je třeba počítat.

 


Větší účinek vašich nabídek a korespondence
Posíláte vašim potenciálním zákazníkům nabídky poštou? Ne, protože měly příliš nízký účinek. Pracovník ve firmě, kterou chcete oslovit má každý den na stole několik dopisů a letáků, které zběžně prohlédne a vyhodí. To nemusí nutně znamenat, že by o vaše služby neměl zájem. Prostě jen vašemu dopisu nevěnuje dostatečnou pozornost nebo momentálně o vaše služby nemá zájem.

V budoucnu by ale mohl vaši službu chtít, jenže tou dobou už bude váš dopis pryč. Když bude v obálce i papírový model čtyřkolky, možná ho pobavíte, možná se podiví, ale každopádně si vaší firmy všimne a přečte si váš dopis pozorněji. Už jen proto, aby zjistil, proč mu posíláte takovou "hloupost". V ideálním případě vaší služby využije. V horším případě dopis stejně vyhodí, ale čtyřkolku si pravděpodobně nechá a vy mu budete stále na očích. Bude vás znát.

Tip: Dopisy nemusíte posílat jen poštou. Působíte-li na menším městě, vytipujte si zajímavé firmy a rozneste jim je do schránek. Zabere vám to jedno nebo dvě odpoledne.

 

Přilákání nových zákazníků
Domluvte se s turistickými informačními středisky, hospodami, penziony, hotely ve vašem regionu, že jim umístíte do komisního prodeje modely čtyřkolek. Když mohou prodávat pohledy a suvenýry, mohou prodávat i model čtyřkolky. Navíc v něm nemusí mít uloženy žádné peníze, když bude prodej komisní, čili zaplatí vám jen to, co se prodá.

Nemusíte na tom nic vydělat, nechte marži zcela prodejcům. Pro vás je důležitá reklama, kterou vám to přinese. I kdyby se jich moc neprodalo, návštěvníci si modelu zaručeně všimnou a zjistí, že vaše firma existuje. Zamyslete se, kam všude můžete model umístit. Máte u sebe vystavenu reklamu na jiných firem? Požádejte je na oplátku, aby si vystavili vaši čtyřkolku.

 

 

 

Zvýšení výtěžnosti vašich zákazníků
Papírový model čtyřkolky vám může pomoci zvýšit tržby dvojím způsobem. Jako motivace pro čerpání většího množství služeb a jako dodatečný sortiment.

Půjčujete-li například čtyřkolky na 10 minut, nabídněte papírový model zdarma při objednání 20 minutové jízdy místo slevy. Slevy totiž znehodnocují vaši službu a zákazník je bude požadovat i příště. Takhle zaplatí standardní cenu a získá ještě něco navíc, a dál se vám postará o reklamu.

Ještě lépe to funguje u dětí. Když chce dítě prodloužit jízdu, rodiče často odpoví, že zase někdy příště. Rodiče vědí, že jejich dítě bude chtít jet příště zase, bez ohledu na to, jak dlouho ho nechají jezdit nyní, a vy tím přijdete o tržby. Když jim k delší jízdě nabídnete model čtyřkolky, budou mít důvod delší jízdu využít.

Čtyřkolku nemusíte jen rozdávat, můžete ji i prodávat. Čím širší doplňkový sortiment zákazníkovi nabídnete, tím větší tržby vám může každá jeho návštěva přinést. To je výhodné zejména tam, kde máte problém s malým počtem zákazníků. Když nemůžete zvýšit jejich počet, zvyšte alespoň jejich útratu.

 

Zvýšení frekvence návštěv vašich zákazníků
Potýkáte se s tím, že k vám zákazníci jednou přijdou a potom už se neukáží? Nemusí to být nutně proto, že by u vás nebyly spokojeni. Často to bývá proto, že na vás prostě zapomenou. Když budou mít doma slepený papírový model čtyřkolky stále na očích, nebo si ho všimnou někde jinde, vzpomenou si na vás mnohem častěji.

Podle dosavadních zkušeností se určitě se také stane, že první model slepí nesprávně a někteří si přijdou koupit další, díky čemuž vás opět navštíví.

 

Samovolné šíření vaší reklamy
Dáte-li svému zákazníkovi váš leták, u nejbližšího koše ho vyhodí a rozhodně ho nebude nikomu předávat dál. Pokud dostane nebo si koupí papírový model, bude ho buď po slepení ukazovat dalším lidem, nebo ho nesestavený daruje někomu dalšímu, kdo si ho slepí a bude se sním chlubit. Taková reklama vydrží mezi lidmi několik let.


Marketingové triky pro odvážnější
Oslovte místní základní školu a věnujte jim pár modelů čtyřkolek na slepení pro hodiny výtvarné výchovy. Nemusí to být jedna čtyřkolka na jednoho žáka, protože slepit jednu čtyřkolku dá za tak málo času dost práce i pěti dětem.

Děti si mohou čtyřkolky různě pomalovat nebo některé části upravit. Protože se na školách práce dětí vystavují, budete mít zdarma reklamu a oslovíte všechny děti na škole. Abyste tím školu jen nezneužívali, dejte ji k dispozici nějaké poukázky pro nejlepší konstruktéry. Podobných akcí jistě vymyslíte více, stačí se zamyslet.


Máte speciální požadavky nebo dotazy?
Podívejte se do sekce časté dotazy. Pokud máte jiné dotazy nebo speciální požadavky, rádi vám je zodpovíme na emailu
originalni-pf@email.cz
nebo na telefonu 605 53 58 59. Preferujeme komunikaci emailem.