|  
           
        Zviditelnění 
          vaší tištěné reklamy a letáků 
        Zvýšení účinku 
          vašich nabídek 
           
        Zvýšení výtěžnosti 
          vašich zákazníků 
           
        Zvýšení frekvence 
          návštěv zákazníků 
           
        Přilákání nových 
          zákazníků 
           
        Využití samošiřitelné 
          reklamy 
           
        Marketingové 
          triky pro odvážnější 
          
         
           
        Zviditelnění vaší tištěné 
          reklamy 
          Umístili jste na různá místa své letáky a plakáty, ale jejich účinek 
          není takový, jaký jste čekali? Je to pochopitelné. Vy sami si cizích 
          letáků nevšímáte tak proč by měli vaši potenciální zákazníci.  
           
          Zkuste u letáků umístit slepenou papírovou čtyřkolku a zaručujeme vám, 
          že si vaší reklamy všimnou, přečtou si ji a zapamatují. Nevíme přesně 
          proč, ale papírové modely prostě už takto fungují a do jisté míry i 
          ty dosud rozložené. Zajímavé je, že plastové hračky tento účinek nemají. 
           
           
          Poznámka: Model musíte dát za sklo nebo připevnit, jinak vám ho zákazníci 
          ukradnou, s tím je třeba počítat. 
          
         
          Větší účinek vašich nabídek a korespondence 
          Posíláte vašim potenciálním zákazníkům nabídky poštou? Ne, protože měly 
          příliš nízký účinek. Pracovník ve firmě, kterou chcete oslovit má každý 
          den na stole několik dopisů a letáků, které zběžně prohlédne a vyhodí. 
          To nemusí nutně znamenat, že by o vaše služby neměl zájem. Prostě jen 
          vašemu dopisu nevěnuje dostatečnou pozornost nebo momentálně o vaše 
          služby nemá zájem.  
           
         V budoucnu by ale mohl vaši službu chtít, 
          jenže tou dobou už bude váš dopis pryč. Když bude v obálce i papírový 
          model čtyřkolky, možná ho pobavíte, možná se podiví, ale každopádně 
          si vaší firmy všimne a přečte si váš dopis pozorněji. Už jen proto, 
          aby zjistil, proč mu posíláte takovou "hloupost". V ideálním 
          případě vaší služby využije. V horším případě dopis stejně vyhodí, ale 
          čtyřkolku si pravděpodobně nechá a vy mu budete stále na očích. Bude 
          vás znát.  
           
          Tip: Dopisy nemusíte posílat jen poštou. Působíte-li na menším městě, 
          vytipujte si zajímavé firmy a rozneste jim je do schránek. Zabere vám 
          to jedno nebo dvě odpoledne.  
          
        Přilákání nových zákazníků 
          Domluvte se s turistickými informačními středisky, hospodami, penziony, 
          hotely ve vašem regionu, že jim umístíte do komisního prodeje modely 
          čtyřkolek. Když mohou prodávat pohledy a suvenýry, mohou prodávat i 
          model čtyřkolky. Navíc v něm nemusí mít uloženy žádné peníze, když bude 
          prodej komisní, čili zaplatí vám jen to, co se prodá. 
           
          Nemusíte na tom nic vydělat, nechte marži zcela prodejcům. Pro vás je 
          důležitá reklama, kterou vám to přinese. I kdyby se jich moc neprodalo, 
          návštěvníci si modelu zaručeně všimnou a zjistí, že vaše firma existuje. 
          Zamyslete se, kam všude můžete model umístit. Máte u sebe vystavenu 
          reklamu na jiných firem? Požádejte je na oplátku, aby si vystavili vaši 
          čtyřkolku. 
          
          
       | 
        | 
       
           
        Zvýšení výtěžnosti 
          vašich zákazníků 
          Papírový model čtyřkolky vám může pomoci zvýšit tržby dvojím způsobem. 
          Jako motivace pro čerpání většího množství služeb a jako dodatečný sortiment. 
           
         Půjčujete-li například čtyřkolky na 
          10 minut, nabídněte papírový model zdarma při objednání 20 minutové 
          jízdy místo slevy. Slevy totiž znehodnocují vaši službu a zákazník je 
          bude požadovat i příště. Takhle zaplatí standardní cenu a získá ještě 
          něco navíc, a dál se vám postará o reklamu.  
           
          Ještě lépe to funguje u dětí. Když chce dítě prodloužit jízdu, rodiče 
          často odpoví, že zase někdy příště. Rodiče vědí, že jejich dítě bude 
          chtít jet příště zase, bez ohledu na to, jak dlouho ho nechají jezdit 
          nyní, a vy tím přijdete o tržby. Když jim k delší jízdě nabídnete model 
          čtyřkolky, budou mít důvod delší jízdu využít. 
           
          Čtyřkolku nemusíte jen rozdávat, můžete ji i prodávat. Čím širší doplňkový 
          sortiment zákazníkovi nabídnete, tím větší tržby vám může každá jeho 
          návštěva přinést. To je výhodné zejména tam, kde máte problém s malým 
          počtem zákazníků. Když nemůžete zvýšit jejich počet, zvyšte alespoň 
          jejich útratu. 
          
        Zvýšení frekvence návštěv 
          vašich zákazníků 
          Potýkáte se s tím, že k vám zákazníci jednou přijdou a potom už se neukáží? 
          Nemusí to být nutně proto, že by u vás nebyly spokojeni. Často to bývá 
          proto, že na vás prostě zapomenou. Když budou mít doma slepený papírový 
          model čtyřkolky stále na očích, nebo si ho všimnou někde jinde, vzpomenou 
          si na vás mnohem častěji.  
           
          Podle dosavadních zkušeností se určitě se také stane, že první model 
          slepí nesprávně a někteří si přijdou koupit další, díky čemuž vás opět 
          navštíví.  
          
        Samovolné šíření vaší 
          reklamy 
          Dáte-li svému zákazníkovi váš leták, u nejbližšího koše ho vyhodí a 
          rozhodně ho nebude nikomu předávat dál. Pokud dostane nebo si koupí 
          papírový model, bude ho buď po slepení ukazovat dalším lidem, nebo ho 
          nesestavený daruje někomu dalšímu, kdo si ho slepí a bude se sním chlubit. 
          Taková reklama vydrží mezi lidmi několik let. 
         
           
        Marketingové triky 
          pro odvážnější 
          Oslovte místní základní školu a věnujte jim pár modelů čtyřkolek na 
          slepení pro hodiny výtvarné výchovy. Nemusí to být jedna čtyřkolka na 
          jednoho žáka, protože slepit jednu čtyřkolku dá za tak málo času dost 
          práce i pěti dětem.  
           
          Děti si mohou čtyřkolky různě pomalovat nebo některé části upravit. 
          Protože se na školách práce dětí vystavují, budete mít zdarma reklamu 
          a oslovíte všechny děti na škole. Abyste tím školu jen nezneužívali, 
          dejte ji k dispozici nějaké poukázky pro nejlepší konstruktéry. Podobných 
          akcí jistě vymyslíte více, stačí se zamyslet. 
         
           
        Máte speciální požadavky 
          nebo dotazy?  
          Podívejte se do sekce časté dotazy. Pokud máte jiné dotazy nebo speciální 
          požadavky, rádi vám je zodpovíme na emailu  
          originalni-pf@email.cz nebo na telefonu 605 53 58 59. Preferujeme 
          komunikaci emailem. 
       |