Zviditelnění
vaší tištěné reklamy a letáků
Zvýšení účinku
vašich nabídek
Zvýšení výtěžnosti
vašich zákazníků
Zvýšení frekvence
návštěv zákazníků
Přilákání nových
zákazníků
Využití samošiřitelné
reklamy
Marketingové
triky pro odvážnější
Zviditelnění vaší tištěné
reklamy
Umístili jste na různá místa své letáky a plakáty, ale jejich účinek
není takový, jaký jste čekali? Je to pochopitelné. Vy sami si cizích
letáků nevšímáte tak proč by měli vaši potenciální zákazníci.
Zkuste u letáků umístit slepenou papírovou čtyřkolku a zaručujeme vám,
že si vaší reklamy všimnou, přečtou si ji a zapamatují. Nevíme přesně
proč, ale papírové modely prostě už takto fungují a do jisté míry i
ty dosud rozložené. Zajímavé je, že plastové hračky tento účinek nemají.
Poznámka: Model musíte dát za sklo nebo připevnit, jinak vám ho zákazníci
ukradnou, s tím je třeba počítat.
Větší účinek vašich nabídek a korespondence
Posíláte vašim potenciálním zákazníkům nabídky poštou? Ne, protože měly
příliš nízký účinek. Pracovník ve firmě, kterou chcete oslovit má každý
den na stole několik dopisů a letáků, které zběžně prohlédne a vyhodí.
To nemusí nutně znamenat, že by o vaše služby neměl zájem. Prostě jen
vašemu dopisu nevěnuje dostatečnou pozornost nebo momentálně o vaše
služby nemá zájem.
V budoucnu by ale mohl vaši službu chtít,
jenže tou dobou už bude váš dopis pryč. Když bude v obálce i papírový
model čtyřkolky, možná ho pobavíte, možná se podiví, ale každopádně
si vaší firmy všimne a přečte si váš dopis pozorněji. Už jen proto,
aby zjistil, proč mu posíláte takovou "hloupost". V ideálním
případě vaší služby využije. V horším případě dopis stejně vyhodí, ale
čtyřkolku si pravděpodobně nechá a vy mu budete stále na očích. Bude
vás znát.
Tip: Dopisy nemusíte posílat jen poštou. Působíte-li na menším městě,
vytipujte si zajímavé firmy a rozneste jim je do schránek. Zabere vám
to jedno nebo dvě odpoledne.
Přilákání nových zákazníků
Domluvte se s turistickými informačními středisky, hospodami, penziony,
hotely ve vašem regionu, že jim umístíte do komisního prodeje modely
čtyřkolek. Když mohou prodávat pohledy a suvenýry, mohou prodávat i
model čtyřkolky. Navíc v něm nemusí mít uloženy žádné peníze, když bude
prodej komisní, čili zaplatí vám jen to, co se prodá.
Nemusíte na tom nic vydělat, nechte marži zcela prodejcům. Pro vás je
důležitá reklama, kterou vám to přinese. I kdyby se jich moc neprodalo,
návštěvníci si modelu zaručeně všimnou a zjistí, že vaše firma existuje.
Zamyslete se, kam všude můžete model umístit. Máte u sebe vystavenu
reklamu na jiných firem? Požádejte je na oplátku, aby si vystavili vaši
čtyřkolku.
|
|
Zvýšení výtěžnosti
vašich zákazníků
Papírový model čtyřkolky vám může pomoci zvýšit tržby dvojím způsobem.
Jako motivace pro čerpání většího množství služeb a jako dodatečný sortiment.
Půjčujete-li například čtyřkolky na
10 minut, nabídněte papírový model zdarma při objednání 20 minutové
jízdy místo slevy. Slevy totiž znehodnocují vaši službu a zákazník je
bude požadovat i příště. Takhle zaplatí standardní cenu a získá ještě
něco navíc, a dál se vám postará o reklamu.
Ještě lépe to funguje u dětí. Když chce dítě prodloužit jízdu, rodiče
často odpoví, že zase někdy příště. Rodiče vědí, že jejich dítě bude
chtít jet příště zase, bez ohledu na to, jak dlouho ho nechají jezdit
nyní, a vy tím přijdete o tržby. Když jim k delší jízdě nabídnete model
čtyřkolky, budou mít důvod delší jízdu využít.
Čtyřkolku nemusíte jen rozdávat, můžete ji i prodávat. Čím širší doplňkový
sortiment zákazníkovi nabídnete, tím větší tržby vám může každá jeho
návštěva přinést. To je výhodné zejména tam, kde máte problém s malým
počtem zákazníků. Když nemůžete zvýšit jejich počet, zvyšte alespoň
jejich útratu.
Zvýšení frekvence návštěv
vašich zákazníků
Potýkáte se s tím, že k vám zákazníci jednou přijdou a potom už se neukáží?
Nemusí to být nutně proto, že by u vás nebyly spokojeni. Často to bývá
proto, že na vás prostě zapomenou. Když budou mít doma slepený papírový
model čtyřkolky stále na očích, nebo si ho všimnou někde jinde, vzpomenou
si na vás mnohem častěji.
Podle dosavadních zkušeností se určitě se také stane, že první model
slepí nesprávně a někteří si přijdou koupit další, díky čemuž vás opět
navštíví.
Samovolné šíření vaší
reklamy
Dáte-li svému zákazníkovi váš leták, u nejbližšího koše ho vyhodí a
rozhodně ho nebude nikomu předávat dál. Pokud dostane nebo si koupí
papírový model, bude ho buď po slepení ukazovat dalším lidem, nebo ho
nesestavený daruje někomu dalšímu, kdo si ho slepí a bude se sním chlubit.
Taková reklama vydrží mezi lidmi několik let.
Marketingové triky
pro odvážnější
Oslovte místní základní školu a věnujte jim pár modelů čtyřkolek na
slepení pro hodiny výtvarné výchovy. Nemusí to být jedna čtyřkolka na
jednoho žáka, protože slepit jednu čtyřkolku dá za tak málo času dost
práce i pěti dětem.
Děti si mohou čtyřkolky různě pomalovat nebo některé části upravit.
Protože se na školách práce dětí vystavují, budete mít zdarma reklamu
a oslovíte všechny děti na škole. Abyste tím školu jen nezneužívali,
dejte ji k dispozici nějaké poukázky pro nejlepší konstruktéry. Podobných
akcí jistě vymyslíte více, stačí se zamyslet.
Máte speciální požadavky
nebo dotazy?
Podívejte se do sekce časté dotazy. Pokud máte jiné dotazy nebo speciální
požadavky, rádi vám je zodpovíme na emailu
originalni-pf@email.cz nebo na telefonu 605 53 58 59. Preferujeme
komunikaci emailem.
|